6 Червня, 2023
“Інтерв’ю з експертом” – Олена Сосновська
eye icon 77
image

У рубриці “Інтерв’ю з експертом” – Олена Сосновська, керівник агентства знайомств MegaLove, сертифікований бізнес-тренер, коуч, експерт у сфері онлайн-знайомств.

Олена радо ділиться своїм багаторічним досвідом і секретами успіху шлюбного агентства. А успіх – це дві частини одного цілого: створення щасливих пар і якісний бізнес.

Наше питання: Олено! Жінка звертається до вас з проханням допомогти з пошуком життєвого партнера. Розкажіть, будь ласка, як відбувається відбір клієнток у вашому агентстві. Яким критеріям повинна відповідати клієнтка?

ОЛЕНА СОСНОВСЬКА:

  1. Найчастіше ми отримуємо заявку зі свого веб-сайту megalove.com.ua. Клієнтки поділяються на тих, хто приходить за рекомендацією, і тих, хто знайшов нас в Google. Оскільки ми активно ведемо блоги та соціальні мережі, дівчата довіряють нам. Перше, на що ми звертаємо увагу після отримання заявки, – це вік. Якщо дівчина молодша 28-30 років, є велика ймовірність відмови у співпраці з нашого боку. База чоловіків на сайтах знайомств – чоловіки від 45 до 70 років. Вікова ніша дівчат від 35 до 60 років – ідеальна для нас. Найстаршій нашій клієнтці 64 роки, і вона досить популярна та активна.
  2. Ми дивимося фотографії дівчини, які вона завантажила у заявці під час реєстрації. З заповненої анкети видно, наскільки ця людина дійсно зацікавлена. Якщо клієнтка з самого початку не має мотивації зареєструватися в агентстві та скористатися послугою знайомств, то працювати з нею буде дуже складно. Клієнтки, які приходять до нас “граючи”, не розуміючи для чого – не є нашою цільовою аудиторією. Нам потрібні лояльні дівчата, які будуть постійно у контакті з менеджером, готові до зустрічей та створенню стосунків. Якщо людина налаштована на співпрацю, з нею дуже легко працювати. Такі дівчата швидко виходять заміж.

    Отже, ми оцінюємо якість фотографій у заявці. На нашому сайті можна завантажити до п’яти фотографій. Якщо дівчина завантажила всі п’ять фотографій в нормальній якості – це відмінно. Якщо вона завантажила фото, де вона в окулярах, її погано видно, фотографії відштовхують – ми можемо відхилити таку заявку. Чому? – Тому що людина з самого початку не зробила мінімальних зусиль, щоб представити себе. За роки роботи у сфері знайомств ми чітко знаємо той портрет клієнтки, який нам потрібен. Ми не реєструємо всіх. Вісім з десяти ми відхиляємо. Потрапити в Megalove – велика удача, і наші дівчата про це знають.

    Портрет клієнтки є важливим, і у кожного агентства повинне бути чітке розуміння, хто є їх цільовою аудиторією. Для нас – це дівчата з серйозними намірами познайомитися для шлюбу, готові виїхати за кордон і змінити своє життя. Нехай таких клієнток у нас буде менше, але ми візьмемо тих, з ким ми отримаємо задоволення від співпраці. Гроші в цьому бізнесі приходять як наслідок правильної робочої моделі. Якщо ви надаєте людям реальний сервіс і якість, ваша компанія буде стабільно розвиватися та приносити прибуток. Зазначу, що всі цінності компанії передає власник. Власнику шлюбного агентства потрібно розуміти, для чого він створив цей бізнес, тоді й співробітникам буде простіше. 🙂

    Таким чином, якщо клієнтка попередньо підходить нам, ми перевіряємо її електронну пошту та номер телефону за допомогою Google. Через електронну пошту ми можемо виявити, чи ця дівчина публікувала які-небудь некоректні оголошення, такі як супровід та інше, ми шукаємо її в соціальних мережах та перевіряємо, чи є фотографії з чоловіками та чи перебуває вона в стосунках. Це невеликий перевірочний процес, щоб зрозуміти, з ким ми маємо справу. Google є відкритим джерелом інформації, але це вже дає нам певне уявлення про людину, яка звернулася до нас. Дякуємо Богу, шахраї до нас не завітають, ми не платимо нашим клієнткам гроші за співпрацю або подарунки, тому шахраям не вигідно бути у нас.

    3. Далі менеджер-клієнт зв’язується з дівчиною і пропонує заповнити розгорнуту анкету. Чим більше ми маємо вхідної інформації про дівчину при реєстрації, тим швидше ми приймаємо остаточне рішення щодо співпраці. Скажу, що з дівчат, які до нас приходять, фотосесію ми робимо лише з 40% з них. Фотографії живі і реальні – краще сприймаються чоловиками. Фотосесія може зробити клієнтку просто красивою картинкою, позбавивши її індивідуальності. Один із міфів у шлюбних агентствах – це необхідність в 100-доларовій фотосесії з перукарем і візажистом. Я зустрічала випадки, коли директор шлюбного агентства не хотів відпускати дівчину, тому що вона їм обійшлась дорого. Дівчина хотіла побудувати стосунки з чоловіком після організованої зустрічі, але їй не дали можливості. Ми закриваємо профіль дівчини протягом 48 годин після запиту на видалення анкети.

    Таким чином, у нас немає дорогих фотосесій. Якщо ми робимо фотосесії, то з мінімальною ретушею, або беремо клієнтку з її власними фотографіями. Ця цільова аудиторія, яка зайде на її анкету з її реальними живими фотографіями, врешті-решт приїде і буде надсилати подарунки. Якщо чоловік пише тільки фотошопленим картинкам, це чудовий спосіб заробити гроші. Але для нашої клієнтки це не дасть їй шансу вийти заміж. Завжди потрібно знати свого клієнта. Наш клієнт – це не вічний чатер і письменник на сайті, це успішний чоловік, який готовий приїхати на зустріч.

    Ми отримуємо заповнену анкету від дівчини. Дівчина надає інформацію менеджеру-клієнту, і потім їй призначається особистий консультант з відносин. Декілька років тому у нас з’явилась така посада. Ми дуже хотіли відрізнятися від інших агентств, які набирають перекладачів, а з клієнтами працює менеджер-клієнт. Зазвичай, в таких агентствах перекладачі не мають доступу до клієнтів. Нам це не влаштовувало. Ми довго думали, як нам відрізнитися на цьому ринку. Ми не ті класичні шлюбні агентства, які переважають на ринку сьогодні. Нажаль, у нас перевернута галузь. Зазвичай, шлюбні агентства називаються тими, хто не займається шлюбами. Тому на нашому сайті ми додали префікс “дійсно” шлюбне агентство. І ми змінили позиціонування “перекладач” на “консультант з відносин”. Співробітники почуваються в іншому статусі, і якість роботи значно вища. Клієнтки також зустрічають своїх консультантів з більшим пошаною та позитивністю. Клієнтки розуміють, що ця людина має досвід і може змінити їх долю. Ми намагаємося працювати за моделлю win-win. Дівчатка розуміють, що їм надають якісний сервіс, а співробітники отримують задоволення від роботи та гідну винагороду.

    Робота консультанта є унікальною тим, що він постійно на зв’язку з кожною своєю клієнткою, знаходиться з нею на зв’язку і готовий допомогти в будь-який момент. Випадки, коли ніхто не дзвонив клієнтці протягом тижня, місяця, двох… виключені. Наша модель роботи складна, не приховую, але ми бачимо в ній єдиний шлях розвитку в напрямку сервісу. Працювати на картинках та продавати повітря – це програшна модель, вона не тривалої дії.

    Мій досвід у цій галузі більше 15 років, і я бачу, як розвивається ця галузь.

    Закликаю всіх до реальної роботи, орієнтованої на результати, зустрічі та шлюби.